Friday 9 September 2011

Dlm perancangan; Mini Business



Hello readers! Lamanya dah tak update blog kan? Dah raya pun kite…rasanya tak terlambat lagi nak wish korang semua.. Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir dan Batin. So..macam mana sambutan raya korang tahun ni? Best tak? As for me…sambutan tahun ni simple dan sederhana je. Tahun ni, aku tak byk sgt buat kuih coz tak punya byk masa. Biasanya aku lebih suka buat kuih sendiri berbanding “buat kuih-raya tunjuk”. Well, juz a lil’bit about raya…

Lately, aku byk berfikir ttg perancangan nak buat bisnes secara kecil-kecilan…nak tambah pendapatan. Sungguhpun aku ni punya kerjaya yg agak terjamin, namun tak selamanya juga aku nak bergantung hidup hanya dgn makan gaji saja. Sesekali, nak juga mencari sumber pendapatan sampingan bagi menampung kos sara hidup yg semakin meningkat dari tahun ke tahun. Sekarang ni. .takpelah masih bujang…tak lama lagi kalau dah berkeluarga banyak juga perkara yg harus diutamakan. So…sekarang ni masih berfikir dan membuat perancangan utk berbisnes.. Hmm,agak2 kalau aku berniaga nanti, korang semua support tak ek? Hehehe…

No comments:

Help is Needed HERE!