Thursday 9 June 2011

Fall in love with An Owl..

An Owl
*credit to Google*
Weee...cutenya anak burung hantu tu..kan? Comel je..muka cam innocent je..ye tak? Ni bukan aku yg bela tau, tapi..Mr Google yg bela. Seriously, aku heart sgt dgn spesies owl ni dan nak 'bela' burung ni. Puas jugak aku searching everywhere..tapi blom terjumpa lagi mana2 store or kedai2 yg ada jual binatang ni.. So, aku nak minta tolong uols..yg bace entry ni..if ade terjumpa mana2 store or kedai yg ada jual binatang ni..pleaase inform..juz leave ur findings in  my comment box. Nak tau..jenis2 burung hantu yg aku nak tu?? Uols layann le..sendiri pasni.



An Owl Pendant

An Owl Necklace
An Owl Ring
Owl Flash Drive

Owl Earrings

An Owl Brooch
Hehehe....owl yg aku paling suka dan nak 'bela' sesangat tu are..Owl Necklace, Flash Drive dan brooch.. Cute sgt2. So, for those yg tau mana2 blogshop yg ada menjual aksesori burung hantu ni.. Inform la kat aku.

1 comment:

Srikandi Cinta said...

Waaahhh.. minat burung hantu.. jarang jumpa org minat kt owl ni

Help is Needed HERE!